środa, 20 listopada 2013

Zapamiętaj


W tym wierszu trzeba się doszukać drugiego dna : ) Nie jest to trudne, a moim zdaniem piękne : )

 

 

Byłam jestem i  będę, zapamiętaj

Pomagałam, proszę pamiętaj

Bo gdy ktoś będzie o pomoc prosił

Powiedz mu, żeby się do ciebie zgłosił

Ocieraj łzy ludziom, kiedy twoje nie były ocierane

Dbaj o dobro innych, choć twoje własne nie było dbane

A ja będę spisywać

Uczynki dobre i złe zapamiętywać

Będę pilnować by krzywda ci się nie działa

Będę złych i dobrych karała i wynagradzała

Proszę więc pamiętaj, o tym  o czym łatwo zapomnieć

Wspominaj o tym, o czym trudno było wspomnieć

Bo ja znam twoje słabości

Znam twoją niepewność, która u ciebie tak często gości

Nie bądź mściwy

Rób wszystko w sposób nad zwyczaj godziwy

I choć mnie już tu nie ma

Przytulam cię rękami obiema

To jest list do mojego dziecka,

Które zagubiło się niczym w świecie czarna owieczka.

A kiedyś dołączysz i do mnie

Będziemy razem i wtedy będę ci opowiadać wszystko od nowa na spokojnie…

 

Jeszcze raz przepraszam za niedbałość. Hołd w stronę kochanej Ludum, która trzyma rękę na pulsie :P

Doobrze, to byłoby na tyle :p

Do zobaczenia (taak, w sensie metaforycznym :D)

Rouse:*

2 komentarze: